Rólunk
A mi történetünk egy gyerekkomóddal kezdődött, és Bejka szenvedélyével az iránt, hogy az otthonába új bútorokat keressen, vásároljon, alakítson át és eladjon – és mindezt újra és újra.
2009-et írtunk, amikor is Bejka kisfiával, Jakubbal éppen anyasági szabadságon volt otthon, és úgy döntött, hogy eladja a gyerekkomódot, amire már nincs szüksége a Modrý koník (baba-mama oldal) oldalon. Vagy talán a Bazoš (hasonló, mint Magyarországon a vatera vagy a jófogás) volt? Erre már senki sem emlékszik pontosan, és a történet szempontjából nem is lényeges. Ami viszont fontos, az az, hogy a komód rendkívül gyorsan elkelt. Ekkor jutott eszébe Bejkának, hogy ha két nap alatt el tudott adni egy komódot, talán más termékeket is megpróbálhatna értékesíteni. Így sorra kerültek fel a profiljára a pelenkázóasztalok, gyerekágyak, hintalovak, gyerekmatracok és más bútorok. A családi garázs pedig egyre jobban megtelt olyan árukkal, amelyeket férjével, Bystríkkal együtt értékesíteni kezdtek a vásárlóknak. Az áruk beszerzése során gyakran Jakub is velük tartott. A gyerekülésben ülve "segített" az értékesítésben, ugyanis néha teljesen körbe volt véve a dobozokkal, hogy az autó kapacitását maximálisan kihasználják.
A kisebb termékek után fokozatosan nagyobb csomagok következtek, amelyeket már nem lehetett postán feladni. Ekkor kezdték el a házhoz szállítást, amelyben az egész család segédkezett – Bejka férje, két testvére, de legfőképp az unokaöccse, Marek, aki a történet következő fontos szereplője lesz. 2012-ben Marek felismerte az online értékesítésben rejlő potenciált, és Bejkával közösen létrehozták a Detskapostel.com weboldalt, amely gyerekbútorokra és ehhez kapcsolódó termékekre specializálódott. Idővel felvették az első alkalmazottak is – főként sofőröket a bútorok kiszállítására, majd az ügyfélszolgálati munkatársakat és a marketingeseket.
2017-ben a cég már kinőtte a családi garázsokat, ezért úgy döntöttek, hogy kibérlik az első raktárukat és egy iroda helységet. A kínálatot fokozatosan bővítették, már nem csak gyerekbútorokra specializálódtak, de más helyiségek bútorait – hálószoba, nappali, előszoba – is felvették a kínálatba, valamint lakásdekorációs kiegészítőkkel is gazdagították azt. Ez egy elkerülhetetlen lépés volt, hiszen szerettek volna segíteni a vásárlóknak nem csak a gyerekszoba, de az egész otthonuk berendezésében is. 2019-ben beléptek a magyar piacra, majd 2020-ban rebranding keretében új fő márkanévvel léptek elő: ez lett a Wilsondo.
Most 2024-et írunk: a Wilsondo több mint 250 000 elégedett vásárlóval büszkélkedhet; közel 80 embert foglalkoztatunk; négy országban vagyunk jelen (Szlovákia, Magyarország, Csehország és Románia); és 2023-ban döntősök voltunk a Heureka (Árukereső szlovák megfelelője) által szervezett ShopRoku (az Ország Boltja) versenyben a Minőségi Díj kategórián belül a Bútor alkategóriában.
Hogyan jutottunk el egy gyerekkomódtól 80 dolgozóig, 250 000 vásárlóig és négy országban való értékesítésig? Kemény munkával, és olyan értékekkel és alapelvekkel, amelyek a cégünket vezérlik.
- Vevőközpontúság: az értékeléseikben a vásárlóink gyakran dicsérnek minket a kommunikációért és a hozzáállásunkért. Ügyfélszolgálati munkatársaink, a reklamációs osztályunk dolgozói és a sofőrjeink is kiváló munkát végeznek. Az árukeresőn válaszolunk az értékelésekre, gyorsan és segítőkészen igyekszünk megoldani a reklamációkat vásárlóink megelégedésére, mindenkit visszahívunk, aki keres minket és még aznap igyekszünk válaszolni minden munkaidőn belül érkezett e-mailre. Ezek talán mind apróságnak tűnhetnek, de ezek is hozzájárulnak a jó hírnevünkhöz.
- Széles termékkínálat és termékfejlesztés: nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy termékeink vonzóak legyenek árban és minőségben egyaránt. Nem másoljuk a beszállítók/nagykereskedők katalógusait; előzetesen elemzéseket végzünk, hogy megfelelő-e a termék minősége, és elérhető áron tudjuk-e kínálni. Ha egy termék nem felel meg az elvárásainknak vagy sok panasz érkezik rá, akkor beszüntetjük az eladását, még akkor is, ha ez bevételkiesést jelent.
- Hozzáállás a dolgozókhoz a cégen belül: mind kollégák vagyunk, tegeződünk, hisz egy csónakban evezünk. Beigazolódott az, amiben az elejétől fogva hittünk: hogy ha tisztességesen bánunk az emberekkel és az alkalmazottakkal, ők ezt értékelni fogják, és tovább viszik ezt a mentalitást a vásárlók felé.
- Saját logisztika: a nagyobb méretű és nehéz termékeket a saját járművekből álló flottánk szállítja ki. Sofőrjeink kedvesek, figyelmesek és biztonságosan eljuttatják a vásárlókhoz még a legnagyobb bútorokat is.
Jelenleg négy országban vagyunk jelen ezekkel az oldalakkal:
Szlovákia
Magyarország
Románia
Csehország
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA, MINDENBEN SZÍVESEN SEGÍTÜNK!
Ügyfélszolgálat:
- Rendeléssel és termékekkel kapcsolatos információk: info@wilsondo.hu
- Telefonos elérhetőség, információk a termékekről: +36 1 701 1776
KÉRJÜK, HA A RENDELÉSE ÁLLAPOTÁRÓL SZERETNE INFORMÁLÓDNI E-MAILBEN KERESSEN MINKET!
Ügyfélszolgálati idő:
- hétfőtől - péntekig: 8:00 - 16:00
Cégtulajdonos, az internetes üzlet működtetője, amely a wilsondo.hu domain alatt található:
Wilsondo s. r. o.
Székhely: Zemianska Dedina 75.
027 43 Nižná
Szlovákia
'Statisztikai azonosító szám: 47429151
Adószám: 30465385-2-51
Közösségi (európai) adószám: HU30465385
Bejegyezve a Kereskedelmi Nyilvántartásba: 2013. október 3-án a Zsolnai Járásbíróságon: Sro (Kft.) részleg, bejegyzés szám: 60353/L
Mivel mindannyian az EU részei vagyunk, ugyanazon általános üzleti feltételek érvényesek nálunk is, mint Magyaroszágon: mint például a termékekre adott 2 éves garancia, valamint a 14 napos elállási jog. A részletes általános üzleti feltételeinket elolvashatja: ITT.